F I T   N A   D E   B E V A L L I N G

'Fit na de bevalling' of 'Mommy's Yoga & Pilates', ontwikkeld door Jeanet Siddhi, is een cursus van 5 lessen speciaal voor moeders na de bevalling. Er wordt in  kleine groepjes les gegeven in de kleine yogaruimte om meer persoonlijke aandacht te geven. Je kan aan de cursus mee doen vanaf ongeveer 4 weken na de bevalling.  Als het weer het toelaat gaan we ook met de groep naar buiten om vanuit kracht en ontspanning te lopen. Ook worden er oefeningen gedaan met verschillende materialen zoals grote en kleine gymballen, stoelen, etc.


De oefeningen bestaan uit specifieke yoga-, pilates- en ontspanningsoefeningen.

Versterken van de buik, bekkenbodem en bekken
Leren ademen met beheersing van de buik
Contact met het lichaam herstellen
Stabiliteit en balans terug vinden
Het hele lichaam tot rust te brengen
Bewuste aandacht beoefenen
Nek en het schoudergebied versterken
Op een juiste manier leren ontspannen
Versterking en ontspanning van de rug

N I E U W E   C U R S U S

Jeanet Siddhi geeft diverse cursussen Fit Na De Bevalling op zaterdagen van 9:15-10:15 uur in de kleine zaal.

Data: 23 + 30 september, 7 + 14 oktober en 4 november INSCHRIJFFORMULIER

Data: 18 + 25 november en 2 + 9 + 16 december
INSCHRIJFFORMULIER

Kosten: 55,-
Reserveer vrijblijvend een proefles!                           Volg ons op:

we leiden je rond,  de docent geeft je
vooraf wat informatie en ervaar...

Na de les gratis kopje thee!
Yoga Studio Jnana
Industriestraat 30, 2624 BB Delft
06-53563766 / 06-48343202
Mail ons

Privé parkeerplaatsen voor de deur
en een overdekte fietsenstalling
F I T   A F T E R   C H I L D B I R T H

'Fit after childbirth' or 'Mommy's Yoga & Pilates', developed by Jeanet Siddhi, is a course of 5 lessons special for mothers after childbirth. Classes are given in small groups to give more personal attention. You can join the course in about 4 weeks after delivery until one year. If the weather is nice we can also do exercises outside for strength and relaxation. We do all kind of exercises with different materials like large and small gym balls, chairs etc.

The workout consist of specific yoga-, pilates- and relaxation exercises.

Strengthen the abdominal, pelvic floor and pelvic
Learn to breathe with control of the abdomen
Increase the contact with the body
Found more stability and balance
To bring the entire body to rest
Practicing Mindfulness
Strengthen and relax neck and shoulder area
Learn to relax
Strengthen and relaxation of the spine